Oxford – Elementary Stories for Reproduction
1hill_l_a_intermediate_stories_for_reproduction
English in mind 1
Round up-6
English in mind 2
Մայիսի 16-20-ը
Դաս առաջին
Դասարանական աշխատանք-too much/many, not enough
Դաս երկրորդ
Դասարանական աշխատանք–
Տնային առաջադրանք–
Դաս երրորդ
Դասարանական աշխատանք–
Տնային առաջադրանք–
Մայիսի 10-ից 13-ը
Դաս առաջին
Դասարանական աշխատանք-Ways of living, p. 60,
Տնային առաջադրանք-Ways of living, p. 60, read, translate, retell
Դաս երկրորդ
Դասարանական աշխատանք–too much/many, not enough
Մայիսի 2-ից 6-ը
Դաս առաջին
Դասարանական աշխատանք-Unit 7, A flying disaster
Տնային առաջադրանք-Retell the text
Դաս երկրորդ
Դասարանական աշխատանք–a/an, the or zero article
Տնային առաջադրանք-ex. 1, 2, 3, 4
Դաս երրորդ
Դասարանական աշխատանք-Culture in mind
Տնային առաջադրանք-Retell the the text
Ապրիլի 25-ից 30-ը
Դաս առաջին
Դասարանական աշխատանք-Passive was “made in”, “made from”
Տնային առաջադրանք–1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Դաս երկրորդ
Դասարանական աշխատանք–Check your progress
Տնային առաջադրանք–
Դաս երրորդ
Դասարանական աշխատանք-Disasters, Unit 7
Տնային առաջադրանք-Use all new words in the sentences (p. 54, ex. 1-a, p.114, unit 7)
Ապրիլի 18-ից 22-ը
Դաս առաջին
Դասարանական աշխատանք-page 48,
Տնային առաջադրանք-p. 49, ex. 5, Vocabulary bank, p. 114, use the words in the sentences
Դաս երկրորդ
Դասարանական աշխատանք–p. 50, Very funny, Everyday English
Տնային առաջադրանք-Discussion box
Դաս երրորդ
Դասարանական աշխատանք-Team spirit
Տնային առաջադրանք-p. 52, ex. 11
Ապրիլի 11-ից 15-ը
Դաս առաջին
Դասարանական աշխատանք-let/ be allowed to
Տնային առաջադրանք-page 44, ex. 7 (a, c)
Դաս երկրորդ
Դասարանական աշխատանք–p. 46, “The power of humour”
Տնային առաջադրանք-ex. 1-d
Դաս երրորդ
Դասարանական աշխատանք-The present Perfect Tense
Տնային առաջադրանք–
Ապրիլի 4-ից 8-ը
Դաս առաջին
Դասարանական աշխատանք-Growing up-Where boys become crocodile men
Տնային առաջադրանք-Learn to retell the text
Դաս երկրորդ
Դասարանական աշխատանք– Vocabulary-describing a person’s age. let/be allowed to
Տնային առաջադրանք-p. 43, ex. 5 (b, c, d, e)
Դաս երրորդ
Դասարանական աշխատանք-Coming of age in Japan
Տնային առաջադրանք-Written work: how do you celebrate a special day of coming of age in Armenia.
Մարտի 29-ից ապրիլի 2-ը
Դաս առաջին
Դասարանական աշխատանք-Role play-dialogue by heart, Team spirit, Episode 2
Տնային առաջադրանք-Discussion box, p. 37
Դաս երկրորդ
Դասարանական աշխատանք– p. 38, ex. 14 (a, b)
Տնային առաջադրանք-Check your progress, p. 39
Դաս երրորդ
Դասարանական աշխատանք–
Տնային առաջադրանք–
___________________________________
Մարտի 21-ից 25-ը
Մարտի 14-ից 18-ը
Դաս առաջին
Դասարանական աշխատանք–Tail questions.
Դաս երկրորդ
Դասարանական աշխատանք– British vs.American English. p. 113, Vocabulary bank, Unit 4
Տնային առաջադրանք–
Դաս երրորդ
Դասարանական աշխատանք-p. 36, Dialogue “New girl”.
Տնային առաջադրանք-Learn the dialogue by heart
Փետրվարի 29-ից Մարտի 4-ը
Դաս առաջին
Դասարանական աշխատանք-Bicycle Revolution, Our school bicycle club.
Տնային առաջադրանք-Write an article about our school bicycle club.
Դաս երկրորդ
Դասարանական աշխատանք– Environment, vocabulary, p. 27, ex 2
Տնային առաջադրանք-Make a list of problems in the environment where you live. Suggest solutions for these problems.
Դաս երրորդ
Դասարանական աշխատանք-will/won’t, might (not), may (not)
Տնային առաջադրանք-ex.4 (c, d)
Փետրվարի 22-ից 26-ը
Դասարանական աշխատանք-A marathon
Տնային առաջադրանք-Learn the dialogue by heart
Դաս երկրորդ
Դասարանական աշխատանք– Everyday English
Տնային առաջադրանք-Discussion box-choose one of the topic and write an essay (200 words)
Դաս երրորդ
Դասարանական աշխատանք-Writing-p. 24, ex. 13 (a, b)
Տնային առաջադրանք-ex. 13 (c)
Փետրվարի 15-ից 19-ը
Դասարանական աշխատանք-Intensifiers with comparatives (much, far, a lot, a bit, a little)
Տնային առաջադրանք-p. 20, ex. 5, Retell the text
Դաս երկրորդ
Դասարանական աշխատանք– Vocabulary-Sport
Տնային առաջադրանք-Use the words from active vocabulary in your own sentences
Դաս երրորդ
Դասարանական աշխատանք-A marathon
Տնային առաջադրանք-Learn the dialogue by heart
Փետրվարի 8-ից 12-ը
Հ.Թումանյանի բանաստեղծությունների անգլերեն թարգմանություններից կարդալ և ընտրել մեկը: Գտնել դրա հայերեն տարբերակը: Կատարել թարգմանության վերլուծությունը (կարծիք հայտնել, թե որտեղ եք համարում թարգմանությունը հաջողված, իսկ որտեղ դուք կառաջարկեիք այլ բառ, արտահայտություն)
Փետրվարի 1-ից 5-ը
Հանրակրթական Դիջիթեք-2016
Անվանակարգերի քննարկում, նյութերի դիտում
Փետրվարի 5
English in mind, part 2, page 51 (slide 1), ex. 8
______________________________________________________
Դեկտեմբերի 14-ից 18-ը
Դասարանական աշխատանք-Past continuous vs past simple,
Be an inventor!
Տնային առաջադրանք-What can you invent?
Դաս երկրորդ
Դասարանական աշխատանք– expressions with “get”
Տնային առաջադրանք-Vocabulary bank, p. 112, Unit 1, use the words in the sentences
Դաս երրորդ
Դասարանական աշխատանք-Culture in mind, p. 16
Տնային առաջադրանք-Retell the text
_____________________________________________________
Դեկտեմբերի 7-ից 11-ը
Դասարանական աշխատանք-Great Idea!
Տնային առաջադրանք-Retell the text
Դաս երկրորդ
Դասարանական աշխատանք– Past continuous
Տնային առաջադրանք-Write a short composition, using Past continuous
Դաս երրորդ
Դասարանական աշխատանք-Olivia’s story
Տնային առաջադրանք–Song by heart
___________________________________
Նոյեմբերի 30-ից դեկտեմբերի 4-ը
Դաս առաջաին
Դասարանական աշխատանք-Feelings and options/should/shouldn’t, p.11, ex. 3, 4
Տնային առաջադրանք–
Դաս երկրորդ
Դասարանական աշխատանք– Present perfect with ever/never
Տնային առաջադրանք-make up ten sentences with ever/never
Դաս երրորդ
Դասարանական աշխատանք-Present perfect with ever/never
Տնային առաջադրանք-Learn the first 20 irregular verbs by heart. (The list is attached to the Google drive docs)
_____________________________________________________
Նոյեմբերի 23-ից 27-ը
Դաս առաջաին
Դասարանական աշխատանք-if-clause
Տնային առաջադրանք-Make up sentences
Դաս երկրորդ
Դասարանական աշխատանք– Feelings ans options/should/shouldn’t
Տնային առաջադրանք-p.11, ex. 3, 4
Դաս երրորդ
Դասարանական աշխատանք-Present perfect with ever/never
Տնային առաջադրանք–
_______________________________________________________________________________________________________________
Նոյեմբերի 16-ից 20-ը
Դաս առաջաին
Դասարանական աշխատանք-Checking the process of the projects. Welcome section
Տնային առաջադրանք-Write a short dialogue where you tell your new friend about our school. Tell him/her about Sebastatsi’s days
Դաս երկրորդ
Դասարանական աշխատանք– If….Rudyard Kipling. 1
Տնային առաջադրանք-learn the couplet of the poem which you like most of all
Դաս երրորդ
Դասարանական աշխատանք-Checking the results of the project, if-clause
Տնային առաջադրանք–
_______________________________________________________________________________________________________________
Նոյեմբերի 9-ից 13-ը
Դաս առաջաին
Դասարանական աշխատանք-Messages, too+adjective
Տնային առաջադրանք-Write a message to your friend, using too+adjective
Դաս երկրորդ
Դասարանական աշխատանք– will/won’t
Տնային առաջադրանք-Write down a short composition about you future, using will/won’t
Դաս երրորդ
Դասարանական աշխատանք–adverbs-and-adjectives–1, 2, 3, 4, 5
Տնային առաջադրանք–adverbs-and-adjectives, adverbs-and-adjectives-with-magical-horses
Նոյեմբերի 2-ից 6-ը
Դաս առաջաին
Դասարանական աշխատանք–“Oh, the Horror”-role play in the class
Տնային առաջադրանք–Learn to retell the story and do the ex. on p. 16
Դաս երկրորդ
Դասարանական աշխատանք–“Oh, the Horror”
Տնային առաջադրանք-do the exercises, pages 18-22
Դաս երրորդ
Դասարանական աշխատանք-The new projects-1, 2,
Տնային առաջադրանք– Working on the projects